søndag den 6. november 2011

Stoffet der startede det hele...

Interessen for børnestof, altså!

Mens jeg endnu var gravid med Viggo, blev jeg interesseret i at sy og efter lidt utilfredsstillende indkøb i Stof og Stil og Stof2000, søgte jeg på nettet efter stof, der mere var min smag. Under søgningen fandt jeg hollandske Met Zonder Jas, der sælger hjemmesyet børnetøj af vintage stof. (Det er ret flot, at hun stadig kører sin forretning!)
Selvom jeg vidste, at jeg ventede en dreng, købte jeg denne kjole, for jeg måtte bare eje stoffet (Dekoplus):
Jeg købte så stor en størrelse som muligt, så jeg kunne få mest muligt af motivet med, og planen var, at kjolen skulle klippes op.
Meeen... selvom vi var langsomme, ville vi aldrig, at Viggo skulle være enebarn, så nu har kjolen ligget i en skuffe i 5 ½ år, i tilfælde af at næste barn blev en pige. Nu, hvor Otto er kommet til verden, og vi er temmelig sikre på, at børneflokken ikke skal forøges, er det måske tid til at sætte saksen i kjolen?
Det kræver, at jeg finder et syprojekt, der lader mig bruge en MEGET stor del af frontstykket!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...