søndag den 13. november 2011

To nye flagranker og den gamle

I dag har vi været til fødselsdag hos min veninde Rias to børn Mikkel og Mathilde. De fik hver en flagranke.
Øverst Mathildes, i midten Mikkels og nederst ligger Viggos gamle til sammenligning (klik evt. på billedet for forstørrelse):
Mathilde har en masse lilla sommerfugle på sin væg, så selvom min samling af lilla og lyserøde stoffer er minimal (drengemor!), måtte den altså bare passe til. Den lyserøde Mairo-elefant havde jeg kun en stofprøve af, så den er kun på den ene side af ranken:

Endelig fandt jeg et projekt til mine mintgrønne Grazielakløvere i flonnel. Det stof har ligget ubrugt i årevis, siden jeg købte det på eBay ud fra et dårligt billede, hvor de lignede de alm. grønne kløvere:

-

2 kommentarer:

Randi sagde ...

Hei! Så fine vimpelrekker du har sydd. Fagrgerike og glade :) Bare skriv svaret i en kommentar, den blir ikke visendes på bloggen før i morgen. Det er veldig få som har svart riktig, så vinnersjangsen er stor :) Ha en fin kveld!

Marianne sagde ...

Mange tak, Randi!! :)

Jeg kommer over til dig igen nu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...